Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2008 15:40 - Баш Майсторката
Автор: usmivkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3699 Коментари: 10 Гласове:
0



Всичко започна на шега. Вчера около обед реших - крайно време е да си боядисам къщичката. Речено-сторено. Нахълтах в един магазин, носещ многозначителното име "Баш Майстора" и шашната от хилядите артикули, застанах по средата като Алиса в Страната на чудесата. Какво да ви предложа? - приближи се към мен любезен младеж. Миии, като за начало  - цвят за дневната ми, отвърнах зарадвана от вниманието. Бас държа, че половин час по-късно клетото момче е проклело около сто пъти лошия късмет да ме обърка с Клиент Знаещ Какво Иска. Защото аз бях точно обратното  - Клиент Нямаш Идея Какво Иска. Но го иска веднага. След безкрайни колебания между праскова, кайсия, ананас и киви,и преравянето на всички налични каталози, се спрях на жълто. За да бъда по-точна - млечножълто. Звучи вкусно, рекох си наум , а гласно казах на младежа - искам ей от това. Той само дето не извика Еврика! и ха да отпраши към склада, на мен ми светна, че всъщност ще ми трябва и още един цвят - за таванЯ. Най-добре да го боядисате в бяло - плахо предложи младежът и ме зяпна почти умолително. След кратък петнадесетминутен размисъл, казах - ок, давай бяло и жълто. Последва втора серия-избор на "инструменти". Какво мече ще желаете? - търпеливо ме пита продавачът, а аз се чувствам като в магазин за детски играчки и тъкмо да му кажа,че по принцип много харесвам Мечо Пух, той ми завира под носа нещо цилиндрично, пухкаво и  с дръжка. Имаме и дунапренени, ама тези са по-хубави, светва ме младежът. За да не се издъня окончателно, заявявм с тон на зидаро-мазач с 30-годишен стаж: това ми дай, няма да се излагаме я! /достатъчно се изложи вече, моето момиче/ А дръжка ще искате ли, продължава продавачът. Естествено, какво е едно мече без дръжка - бодро отговарям аз и невинно питам - какво още ще ми предложите, за да си попълня комплекта? Хм, сигурно ще ви  е нужна и ваничка...и малка четка за ъглите - предполага момчето. След около час от магазина победоносно излиза една Баш Майсторка, въоръжена с всичко необходимо, за да обърне къщата с краката нагоре. 
И го правя повече от успешно. Скупчвам всичката покъщнина в средата на стаята, постилам найлони, вестници, стари чаршафи и се почва. Разбира се-първо таванЯ. Оказа се че не е толкова лесно да уцеля точната гъстота на латекса. Първо беше прекалено гъст и мечето се запъваше като магаре на мост. Лиснах малко вода във ваничката, ама се оказа,че съм попрекалила. Резултатът беше латексов дъжд от тавана и една окъпана в бели пръски Баш Майсторка. Почти съм свършила с тавана, когато си идва детето. И къде ще спим довечера? - пита, оглеждайки бойното поле. Вместо отговор му връчвам малката четка и го пращам да латексира кюшетата. А аз се заемам със стените. Най-после. Отварям кофата с млечножълт латекс и установявам,че всъщност цветът е по-скоро портокал с мляко. Не е зле. Приключвам с пожълтяването на стаята за има-няма два часа. По-страшното обаче идва после. Въпреки взетите предпазни мерки се оказва, че бели и жълти точки има из цялата къща - по пода, по столовете, даже и по телефона ми. Самата аз приличам на едно голямо жълто-бяло петно, което с последни сили се опитва да изстърже пораженията от мебелировката. Ако само за миг се отпусна и си легната, самата аз ще имам нужда от изстъргване, мисля си и в главата ми се върти идеята за гореща вана, пилешка супа и бели чаршафи. Но млъкни сърце... Първо да приключа с точките. Около шест часа след началото на акция "Боядисване", военният лагер все повече започва да прилича на жилище. Детето е доволно, че има къде да спи.
Аз се заравям в леглото като горда Баш Майсторка на стая с жълти стени.  И се събуждам като притежателка на небивала мускулна треска.От позицията на натрупания ми пресен опит, мога да направя следните обобщения.
1. Малък ремонт? - те такова животно нема! Ремонтът винаги започва като "малък", и завършва с..мускулна треска и довършителна работа за целия китайски народ.
2. В каталога на "Пастело"/Боядисвай смело!/ млечножълтото не е баш млечно жълто, а по-скоро оранжево - млечно. Или млечнооранжево. В краен случай - Капи портокал с малко мляко.
3. В случай,че не желаете да се сдобиете с латексов бодиарт, НЕ БОЯДИСВАЙТЕ ПО КЪСИ ПАНТАЛОНКИ И ПОТНИК!
image
4. Когато стаята ти е боядисана в подобен цвят, можеш спокойно да пропуснеш факта, че навън е мрачно и вали. При теб е светло и топло. 

И още нещо. Новият цвят много добре подхожда на любимата ми картина

image



...а също и на любимия ми бонсай.

image

Т`ва е. 




Тагове:   Майсторката,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - браво мойто момиче ти си моята го...
07.06.2008 15:46
браво мойто момиче ти си моята гордост. като реша да боядисвам вече има кой да ме съветва )))
цитирай
2. usmivkata - Мерси,
07.06.2008 15:52
той и скъпият така рече като се върна от работа снощи...;)
цитирай
3. soho - Страхотно :)
07.06.2008 16:02
цитирай
4. melsun - Хахахаха:)))
07.06.2008 16:25
Много съм съгласна с крайните обобщения!:)))
Между другото абсолютно същия цвят беше във всекидневната на стария ни апартамент! Определено седи много слънчево! То и затова тогава точно такъв го избрахме!:))
цитирай
5. helios - Красива Баш Майсторка, дори и с латексов бодиарт!:)
07.06.2008 16:26
Ще те търся за консултации, особено за цветовете - хич не ме бива!:)
Поздрави!:)
цитирай
6. usmivkata - soho ,
07.06.2008 19:34
определено днес e страхотно, но вчера по тово време беше по-скоро страховито ;)
цитирай
7. usmivkata - Обичам жълтото,melsun!
07.06.2008 19:35
Предполагам шото съм родена през лятото и обожавам да има слънце :))))
цитирай
8. usmivkata - helios,
07.06.2008 19:37
ти само кажи кога почваш да вапцаш, пък аз ще давам акъл ;) брой ме за експерт по цветовете вече.
цитирай
9. utremer - Божее, убедих се окончателно
08.06.2008 12:24
- ще дам на жена ми да прави ремонта в къщи.на сто процента. Аз ще се нагърбя с важните задачи като сменяне на крушки и завинтване на болчета :))).И най-готиното е, че точно жълти са ми стените и таван бял. След месец започвам ремонт в къщи -искаш ли да се командироваш във Варна? :Р
цитирай
10. melsun - И аз обичам жълтото...
08.06.2008 12:31
сигурно, защото обичам да ми е слънчево.:)))
Сега обмислям цветовете за в новия ни апартамент...
обичам да ми е цветно!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: usmivkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 351724
Постинги: 304
Коментари: 1674
Гласове: 9000
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031