Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2009 21:00 - La Donna e Mobile
Автор: usmivkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4052 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 10.02.2009 21:03


Днес la donna e mobile :) 
След една леко инфарктгна вечер и ранно събуждане, следобедът ми беше разкошен. Точно от тези, малко луди и непредвидими следобеди,когато те обзема неудържимото желание да скиташ навън до залез слънце.  Защото навън е студено, но има и слънце, и вятър, и синьо небе - лек февруарски реверанс пред идващата пролет. , Летя с колата, а  слънцето бяга по асфалта, крие се зад клоните на дърветата, показва се изведнъж и се навира в очите ми. Усмихвам му се, защото то и аз се обичаме. 
В колата е топло, припявам на радиото и барабаня с пръсти върху волана. Зазяпвам се по крайпътни красоти  иуспявам да уцеля две-три дупки, но нататък пътят е гладък. За половин час съм в селото.
За последно бях тук лятото. Сега хем е същото, хем е различно. Няма жива душа. Зад плешивите дървета се гушат вилите, но тази гледка не е тягостна. По-скоро ме забавлява. По улицата минава момче с колело. На колелото има кош, пълен с някакви найлонови чанти. Кривва по една малка пътечка край езерото и изчезва. Паркирам точно срещу езерото. Вдясно кръчмата работи - през големите стъклени прозорци се виждат трима мъже на около 30-35 години, които седят и си приказват. 
Тръгвам към езерото, после минавам по пътечката, която го обикаля. 
image
Минавам край няколко олющени  и силно напукани жилищни блокове. Става ми весело, при вида на електронния часовник, монтиран над входа на единия. 
image
Електронен /работещ/ часовник в едно царство на безвремието и безлюдието, Пътят ми минава покрай нещо, което някога е било детска градина. 
image
Точно до нея, в друга стара сграда се помещава пощата. 
image
По-нататък - здравната служба и една затворена аптека. 
image
Под слънчевата светлина голите дървета изглеждат нереално ярки и живи. 
image
image
Минавам покрай два магазина  - затворени са. Не работи  и кафето в центъра. Вятърът е събарял керемиди от покрива и ги е разхвърлял наоколо. 
image
image
image
Толкова е тихо,че най-после мога да се чуя...със себе си :) 
На връщане към колата, вятърът се усилва и сякаш става по-студено. Обмислям идеята за ароматно топло кафе, но решавам да го изпия в града. В колата мирише на зеленото парфюмче, което днес ми подариха на прИмоция в магазина. Прост, зелен аромат, от който ми става още по-леко. На излизане от селото, минавам покрай някакъв новостроящ се хотел. 
image
Сещам се,че не съм си сложила колана и отбивам. Някакъв възрастен работник от строежа зарязва лопатата си и се помества няколко крачки напред, за да може да види колата ми. Вероятно има познат със същата кола, или пък просто му е скучно да рботи и нарочно се разсейва. На връщане слънцето отново започва криеницата. Минавам покрай отбивката за нашата вила. Не съм ходила там от поне три години. 
image
Вече ниой не ходи. Някога баба ми и дядо ми садяха разни зеленчуци и заради тях нашите често ходеха, но сега баба и дядо ги няма, а нашите са заети с други неща. Любопитно ми е да видя вилата, но пътят надолу е ужасно неравен - дъждовете са си изкопали улейчета, навсякъде е осеяно с камъни. Стигам до добре познатия ми разклон. Тук е последният ми шанс да обърна колата  и да се върна - надолу пътят се стеснява, а колата е ниска. От някъде с ленива походка излиза куче и застава отпред. Решавам,че някога ще дойда пак и ще оставя колата тук, а надолу ще продължа пеша. Става късно. Обръщам колата, а кучето ме конвоира с ленивата си походка. 
Малко преди да изляза на шосето погледът ми се спира на нещо, което ми напомня за лятото. ... :) 
image
image
image

днес La Donna e Mobile
Важното е, че не е загубила пътя...към себе си. 





Тагове:   Mobile,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Не успях да прочета всичко поради коняка,
10.02.2009 22:58
но ще ти кажа "Yo... :-)"

Поздрави
цитирай
2. gothic - Като в машина на времето. . . тенкс ...
11.02.2009 00:17
Като в машина на времето...тенкс :))
цитирай
3. анонимен - anonimen
15.03.2009 16:53
Какви са тия глупости дето ги пишеш? Ти не можеш да пишеш бе!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: usmivkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 352666
Постинги: 304
Коментари: 1674
Гласове: 9000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930