Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2008 15:34 - ..a show, a fire, a ... KISSS
Автор: usmivkata Категория: Музика   
Прочетен: 2354 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 17.05.2008 16:05


....трудно ми е да разказвам, защото нямам глас...:P 

..затова ще наблегна на снимките....



В ОЧАКВАНЕ...

image

image


Подгряващата група Cinder Road...

image

Харесаха ми ..:)) свирят готин мелодичен рок....



image


...Миг преди да започне лудницата....:)

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image


Жестоките пироефекти са дело на 
imageimageimage

image


....фенове..

image



фенчета...

image

....и секви други екземпляри..

image

image



Половин час след края на концерта


image

Два часа по-късно....

image

....това беше всичко от мен...Следващото ми включване от "Академик" ще е на 4 юли.

Сега отивам да си доспя.




















Тагове:   show,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. libertybell - :)))
17.05.2008 16:45
10х за снимките! Било е страхотно преживяване:)
цитирай
2. laurencia - Супер :)
17.05.2008 17:36
Благодаря за снимките, те предават атмосферата по-добре от разказ...
Останалото е музика... :)
цитирай
3. usmivkata - Благодаря,libertybell ....
17.05.2008 17:42
Снимах на ниска резолюция и някои снимки са с доста лошо качество...Друг въпрос е,че на моменти просто забравях да снимам...Беше диво...
Поздрави!
цитирай
4. usmivkata - laurencia,
17.05.2008 17:44
надявам се да съм успяла да предам дори и мъничка част от това, което беше снощи....:)))
цитирай
5. darktales - the hottest band in the world!!!
17.05.2008 18:34
Дочакахме ги!!! А беше голямо чакане...На тоя концерт заведох сина си, който сега е на 17...а аз на неговите години бях нашарил де що имаше чин в училище с великото лого...
Какво да кажа,който беше там,видя. Видя как още след Strutter Пол благодари на 20-хилядния хор,който не млъкна от първата до последната секунда. Групата си заслужаваше феновете, и феновете бяха достойни за групата!
Поздравления за снимките! Даже и мен си хванала на 2-3,хе-хе.
Искаме пак!!!
цитирай
6. gothic - darkstes, аз така Чаках ги над че...
17.05.2008 22:08
darkstes, и аз така. Чаках ги над четвърт век! Снощи, след концерта, така ме брулеше адреналина, че не мигнах цяла нощ. Качих тук 26 клипа на Боговете, повечето концертни, да си припомняме от време на време....Усмивчице, благодаря за снимките! Ще си ги сложа в специална папка....
цитирай
7. usmivkata - darktales,
17.05.2008 22:20
струва ми се,че каквото и да напиша, ще е безцветно в сравнение с истинското преживяване....еуфорията ще ме държи поне седмица...:) Колкото до голямото чакане, мога да кажа само жалко за поколенията, които са пропуснали това. Аз лично не помня, но са ми разказвали, че в училищата са провеждали нещо като "политическа учебна година" и са разправяли, че KISS всъщност било "Клуб Интернационален SS" или нещо от сорта. Голяма дивотия!
цитирай
8. usmivkata - gothic,
17.05.2008 22:20
нямаше да ми е пълно удоволствието, ако не бях споделила тези снимки тук...:)
цитирай
9. gothic - То е взаимно, повярвай! Наистина, ...
17.05.2008 23:08
То е взаимно, повярвай! Наистина, слушам готик и индъстриъл, но KISS бяха първият рок, който чух, когато още не бях дорасъл и до тийнейджър. После бяха AC/DC, JUDAS, MAIDEN, MOTORHEAD и се завъртя една....Наистина, слушам всичко, стига да не е комерс, ще видиш, тук ще слагам всякакви работи. Обаче Боговете....тук думи не стигат. Ще добавя само че мистър Симънс беше главната, глупости, единствената причина да хвана баскитара....А ти, щом си запален метъл, бих искал да споделя нещо с теб....
цитирай
10. darktales - -usmivkata 7.
18.05.2008 05:56
Имаше такава работа. Това започна след като от 1979 година нататък всички техни продукти,разпространявани в Германия, трябваше да са с промяна в оригиналното лого, защото двойката руни ''зиг'' или ''сол'' са символ, забранен в Германия ( оттогава са немските варианти на логото, в което двойното ''S'' е написано като обърнато ''Z''). Тръгнаха статии из вестниците - ''Работническо дело'', ''Народна младеж''...ако ми остане време,тия дни ще напиша един пост за това... ''Клуб интернационален'' би могло да бъде, ако KISS,за улеснение на нашите другари, бяха решили да напишат ''клуб'' на български,нали така, но всъщност трябва да признаем,че поначало тези намеци дойдоха от чуждия печат,а нашите само ги доразвиха, разбрали-недоразбрали. Кой да ти гледа, че става дума за група, трима от основателите на която са с еврейски произход, а четвъртият, Питър Крис, едва ли е прекарал по-вече от 10 минути от живота си в размисли за Адолф Хитлер... В самите САЩ имаше и анти-Кис общество на майките и на младежите-християни, там пък ги наричаха ''комунисти'', а вариантите на логото баха от рода на ''Knights In Satan's Service''... Какво да правиш. Те винаги са били love/hate банда. Много hate,и много love.
цитирай
11. usmivkata - Прослушах рок
18.05.2008 08:25
заради баща ми..Той е от поколението, което тайничко е слушало радио Люксембург. Сещам се за купищата касети в къщи...
Не знам дали е по наследство, но когато синът ми беше бебе, в онзи "ревлив" период, му пусках тандемът Ковърдейл-Пейдж ..и той млъкваше и се заслушваше..:)
Какви спомени само ме налегнаха...
Благодаря ви...
цитирай
12. gothic - darkates, така е само с наистина ...
18.05.2008 10:10
darkates, така е само с наистина големите...Усмивке, и моят сни, когато пуснат Starlight на Muse по телевизията докопва детската си китара, почва дза припява и пунтира вокала едно на едно. Явно е наследствено и слава Богу!
цитирай
13. gamina - :)
18.05.2008 15:46
Още ме държи емоцията от концерта, мерси че сподели снимките :)
цитирай
14. usmivkata - :))) gamina
18.05.2008 22:18
лудницата със сигурност ще ми държи влага още доста време...Поздрави!
цитирай
15. ianchefff - страхотно беше,
19.05.2008 09:10
факт.
:))
цитирай
16. usmivkata - ianchefff, цяла сутрин се опитвам
19.05.2008 13:09
да вляза в работен режим, но истината е,че още съм там. Факт. ;)
цитирай
17. gothic - Абсолютно! Много трудно можеш да се ...
19.05.2008 13:53
Абсолютно! Много трудно можеш да се върнеш към нормално съществуване след такъв катарзис....
цитирай
18. usmivkata - gothic,
19.05.2008 14:10
способността ми да се концентрирам днес е обратно пропорцинална на количеството работа, която имам да върша. Лоша работа..;))
цитирай
19. gothic - И аз така. . . затова качих снощи к...
19.05.2008 14:30
И аз така...затова качих снощи карма полицията....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: usmivkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 352698
Постинги: 304
Коментари: 1674
Гласове: 9000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930