Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2008 20:16 - ПЕТ ДНИ БЕЗ МОЗЪК
Автор: usmivkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1167 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 31.07.2008 20:31


 ЕДИН ЕКСПЕРИМЕНТ НА КОМПАНИЯТА РеХоПа И МУЦИ*


Дневникът на Муци

Ден първи.
Събудих се...или не се събудих? Няма значение. 
В добро настроение съм. image
В таксито е горещо. А таксиметровият шофьор ме гледа странно. Мърда си носа нагоре-надолу и пак ме гледа странно.
...какво ли всъщност означава думата"смърди"? 

image
Ден втори
Цял ден прекарах в шматкане напред-назад, отнякъде по мен се появи някаква вода на капки, а хората в голямата къща, където работя отново споменаха това "смърди". Сигурно е нещо важно. Жалко, че нямам мозък, иначе сто процента щях да се сетя какво значи. Но пък ми е толкова леко на главата.image
Таксиметровият шофьор ми зададе въпроса „Извинете, вие да не работите случайно в РеХоПа..или така си миришете?.

 

Ден трети
заспах....или се събудих. Всъщност какво ме интересува. В добро настроение съм. image

Таксиметровият шофьор ме гледа злобно, маха с ръка пред носа си и ме гледа още по-злобно.
image


Ден четвърти

Таксиметровият шофьор ме гледа отчаяно. Отваря прозореца и кара с глава, показана навън. Странен човек.
Отново се шматках напред-назад из Голямата Къща. Хората около мен споменават още две непознати думи - "работа" и "реклама", гледат ме и одобрително ме потупват по рамото.

 

Ден пети

 

Тази сутрин в офиса влезе добре облечен господин, който ми се стори странно познат. Той ми се усмихна широко, стисна ми ръката и ми каза – Муци,поздравления!Експериментът ни приключи успешно. Дори без мозък, ти успя да направиш най-готината реклама на дезодорант, като паралелно с това експериментира върху себе си и доказа,че на работа може да се ходи без мозък, но не и без дезодорант. Браво! Като те гледам, няма нужда да ти връщаме обратно мозъка,може и така да си караш. А сега-марш в банятаааааааа.....

 


аааааааааа....не издържам вечеееее!...изкрещя таксиметровият шофьор половин час по-късно
 и скочи в движение. 

------
^-------^--------^---^---^--^----------------------------------------------------------------------------------image




*/вдъхновено от http://3patipomalko.com/?p=4/





Тагове:   мозък,


Гласувай:
0



1. анонимен - muhahaaaaaaaaaaa! super iaka idea ...
31.07.2008 20:38
muhahaaaaaaaaaaa! super iaka idea za reklama!
dezodorant4iite napravo da te vzemat na rabota
цитирай
2. freakish - Майка ми онзи ден се прибира и ме пита ...
31.07.2008 20:59
Майка ми онзи ден се прибира и ме пита харесва ли ми дезодоранта, който си е купила. Поглеждам и ко да видя - ОжасТна гледка, хаха държи Рехопата и се усмихва в очакване на отговор. Не за дълго. Изхвърлих флакончето :))))
Нищо не разбра, даже не успя и да ми се скара...
Люси се излага според мен с този престорен експеримент. Забавен пост :)
цитирай
3. usmivkata - Анонимен, благодаря, но харесвам ...
31.07.2008 21:29
Анонимен, благодаря, но харесвам моята си работа. И изобщо съм на принципа - всеки да си гледа работата.
цитирай
4. usmivkata - freakish,
31.07.2008 21:34
благодаря ти,че си за идеята да ги бойкотираме:)
Аз работя бавно, но сигурно по въпроса...Разказах на една приятелка - продавачка в козметичен магазин за тъпата реклама и тя толкова се възмУти, че заяви,че когато някой клиент поиска да му препоръча дезодорант, просто няма да му предлага тази марка....;)
цитирай
5. gothic - Усмивчице, някога да съм ти казвал ...
31.07.2008 22:25
Усмивчице, някога да съм ти казвал че си гениална? Ако не съм - ГЕНИАЛНА СИ!!!
цитирай
6. sowhat - щях да ти кажа нещо
01.08.2008 08:53
ама сега просто ще подкрепя готик. даже с две ръце ще го :)

+ едно страхотна си :)
цитирай
7. usmivkata - got & sow,
01.08.2008 09:29
...я вдигнете поглед нагоре...тези две неща,дето се извисяват в нИбето и закриват слънцето, са порасналите ми уши :Р
цитирай
8. gothic - На тоя припек си има нужда. . . . .
01.08.2008 11:45
На тоя припек си има нужда.....
цитирай
9. libertybell - хахах,
01.08.2008 12:36
оправих си настроението:)))
10х!
цитирай
10. renito0oo - хаха оправи ми настроението за к...
02.08.2008 12:07
хаха оправи ми настроението за което много ти благодаря :)
цитирай
11. internationalist - Exaaa
02.08.2008 21:28
Постингите ти са малки душевни организми/оргазми:)/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: usmivkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 352788
Постинги: 304
Коментари: 1674
Гласове: 9000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930