Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2008 09:11 - Искам застраховка срещу рекламна простотия. Пълно каско!
Автор: usmivkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4489 Коментари: 44 Гласове:
0

Последна промяна: 11.12.2008 10:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Сряда вечер, време за новини. Пускам телевизора. Върви рекламният блок и се зазяпвам в една реклама. На  групов секс – мъже с мъже, жени с мъже, жени с жени, сандвичи, четворки, петици и всякакви други конфигурации, за които може да се сети безграничната човешка фантазия....някъде там се мотае и куче.  Почти съм сигурна,че на финала ще рекламират марка презервативи. Да, ама тц. Обектът на реклама е ориентиран конкретно към женската аудитория и е хапче за спешна контрацепция, а рекламното послание е „Правете секс колкото и с когото си поискате. А ако стане фал – ние сме помислили за вас!”.  

Е, нямаше нужда да го четете два пъти.

Така реклама няма.

Горните редове са функция на развинтеното ми въображение. Провокацията обаче беше една съвсем реална реклама, в която посланието е не по- малко идиотско. „Застрахователите” от „Интерамерикън” са избрали неповторим начин да рекламират Гражданската си (без)отговорност. В по детски анимационно и жизнерадостно клипче  шофьори се блъскат с автомобилите си като стадо побеснели бизони, мачкат си ламарините и се прескачат, а възрастна бабка ....а-а-а-а-а ....за малко не намазва гумите, при което инстинктивно се надигам от дивана, готова да пищя. На финала на анимираната лудница, като огромно хапче валидол,идва посланието: „Бъдете спокойни на пътя! Интерамерикан мисли за вас!”

Пфффф...верно ли? ..направо ми олекна.!

По си е друго като знам,че Интерамерикан мисли за мен.

По презумция  , след като съм гледала рекламата им, би следвало да се метна на Реното и, напълво в стил "интерамерикан",да почна да правя к`вот си искам на пътя - да се чукам на воля с другите коли и да мачкам бабички по пешеходните пътеки, успокоена от мисълта, че в Интерамерикан ще оправят нещата, нали мислят за мен?

Чудя се само как например лекарите още не са се сетили да се рекламират по този начин – да ни покажат изпаднал алкохолик или пък някой пич, който пуши по две-три кутии на ден и да ни кажат – споко,бе, пийте си, пушете си, гледайте си кефа- ние сме на среща.

Апропо, една доста популярна хранителна добавка, вече направи удар, като убеди хората,че могат да ядат до пръсване без проблем – достатъчно е само да глътнат едно хапченце и след това са готови за нови подвизи на масата.

Така,че – очаквам в скоро време компаниите,които мислят за мен да стават все повече и повече.

Само се чудя кога някой медиен регулатор или пък някоя Комисия за защита на потребителите най-после ще помислят за мен...и за хилядите ми нещастни побратими по неволя , които имат  удоволствието да гледат, а впоследствие и да стават жертва на подобни шедьоври на рекламната мисъл.

Та в тази връзка, да попитам - знаете ли някой да прави застраховка срещу рекламна простотия? Ако знаете, казвайте бързо  - искам пълно каско!

 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - важното е рекламистите да вземат парите
11.12.2008 09:13
а и колкото е по тъпа рекламата - толкова повече се запомня. помниш ли райфайзен банк с клатещите си глави като на евтино кученце глава. тъпо ама се помни нали ?
цитирай
2. tera - Веднага отговарям -
11.12.2008 09:17
даваш в главата си команда IGNORE и си свиркаш. Ставаш недосегаема за рекламни простотии. :)))
цитирай
3. cefulesteven - А това, че рекламните лица на вод...
11.12.2008 09:29
А това, че рекламните лица на водките са толкова млади е направо престъпление.

Създава се модел на поведение, който: бедна ми е фантазията, даже моята.

И се удрят точно уязвимите.

И точно тези реклами са подсрекателя, съучастника на едно престъпление което шокира България.
цитирай
4. анонимен - Измислената
11.12.2008 09:31
от теб ми звучи по-добре от тази на застраховаеля... :-)

Поздрави
цитирай
5. gothic - Точно по тази причина водя леко б...
11.12.2008 09:34
Точно по тази причина водя леко безуспешна война с малкия. В момента в който чуе сигнала за началото на рекламния блок, зарязва всичко, каквото и да прави. Че и знае някои наизуст. Ха познайте каква му е репликата, когато има футболен мач и чуе термина "греда". Пълен кошмар...
цитирай
6. usmivkata - Соу, рекламният ефир наистина п...
11.12.2008 09:41
Соу, рекламният ефир наистина прелива от простотия. А напоследък установявам, че компаните, които рекламират, масово не си знаят правата. Ако беше обратното, до сега да бяха махнали рекламата на ОББ, която започва с нещо от сорта на "това, което гледахте до сега , е вредно за вас, защото ще ви накара да харчите". Като рекламен трик е супер, но е в пълен разрез със закона... Както и много други реклами, освен тази на Интерамерикан.
цитирай
7. sisithebest - gothic,
11.12.2008 09:41
имаш сериозен проблем ;) .. забавата е , че едно време и аз ги знаех всичките наизуст, докато един ден не ми увря в главата, че са пълни простотии....
цитирай
8. usmivkata - tera ,
11.12.2008 09:46
честно казано, предпочитам вместо аз да игнорирам факта,че тази реклама съществува, някой, на когото това му езадължение, да игнорира рекламата от ефира....защото утре ти или аз..или някой друг, можем да се озовем на мястото на анимационната бабичка.
цитирай
9. usmivkata - Стеф,
11.12.2008 09:48
факт е,че волно или не ,хората се влияят от рекламите. Вече не задавам риторичния въпрос кога някой в тази държава най-сетне ще си свърши работата.
цитирай
10. usmivkata - zlika,
11.12.2008 09:50
знам...и разчитам на кариера в рекламния бизнес...:Р
цитирай
11. usmivkata - gothic,
11.12.2008 09:57
според мен много по-опасни са рекламите за тийнейджърите, които все още търсят някакъв модел на поведение...
цитирай
12. 300diavoli - Направо предложи измислената реклама
11.12.2008 10:02
на някой фирма, която прави реклами, ще я лапнат като топъл хляб, може и пари да изкараш, нищо, че после възмутени зрители ще те ругаят.
цитирай
13. gavin - :0
11.12.2008 10:04
На всеки шестдесет секунди в България заеади твърдата вода се разваля по една пералня. Следващата може да е Вашата!!!! Иска ми се да видя тази статистика. Добре ми идва на акъла да съдя копелетата за невярна информация >:D
цитирай
14. usmivkata - 300diavoli
11.12.2008 10:09
ами ето, предлагам я!
Уважаеми производители на хапчета антибебе, ако идеята ми е предизвикала Вашия интерес, моля, свържете се с мен. И ,ако обичате - говорете ми в цифри. :D
цитирай
15. usmivkata - gavin,
11.12.2008 10:10
а какво ще кажеш за онази реклама на Рексона, дето вървеше лятото? В нея изкараха българките най-мърлявите в целия свят.
цитирай
16. emil60 - Такива “специалисти” си намират мястото...
11.12.2008 10:19
За нормалната стока или услуга - нормална реклама. Е, има рекламни агенции и рекламни агенти, които работят с мотото "Дай да им вземем парите"/на производителите и на нас бъдещите клиенти/. На такива рано или късно парашута спира да се отваря и те отиват там, където им е мястото...Затова - запазете си усмивката, макар и бавно ние си намираме каквото ни трябва. Рекламата я гледам, ако е изпипана...И пак си харесвам стоките без да се съобразявам с рекламните послания...Така си запазвам моята усмивка... Зная какво ми трябва и как да го намеря...
цитирай
17. gavin - Ето, revelation
11.12.2008 10:29
представете си перфектната реклама на Calgon:
Олимпийски игри в България. Шампиона по скок във вода от предните Олимпийски игри седи на рампата на басейн с олимпийски размери, подготвя се, скача и обратно на тезата от рекламата на Sprite се размазва на водната повърхност като на бетон. Следва надписа "Водата в България е твърда, ползвайте Calgon!!!! Manifique!
цитирай
18. net - жалко
11.12.2008 10:34
Жалко за нас, потребителите.
Бирата върви с "Кубети" ,
водката със секс,
динята с мастика и разсъблечени жени,
застраховката със бясно каране и счупени коли
а банките пък ни убеждават, че те са най сигурни и парите ни са обилно поляти с ... една студена вода.
Докарвам до лудост, гледащите с мен телевизия/ добре, че рядко гледам/ как светне раклама- сменям програмата.
Поздравление!
Весело настроение и без глупави реклами.
цитирай
19. rpatel - А помните ли в началота на 90-те, ...
11.12.2008 10:35
А помните ли в началота на 90-те, като пуснаха първите реклами? То не беше любопитство, то не беше чудо, е да ама от тогава минаха години, незнам рекламите ли се промениха, или просто аз порастнах, но сега адски ме дразни цялата тази помия, с която ме заливат от екрана. То не бяха прахове за пране, то не бяха лекарства, бойлери, напитки, храни... абе само космически кораби още не са рекламирали! Отврат и всичките от тъпи по-тъпи! Поне да се бяха постарали да ги направят малко по-смислени, пък то... има само едно изключение. Рекламите на Coca cola. Незнам за вас, ама на мен винаги са ми били симпатични техните реклами, особено ако са със сладките бели мечета. Но за останалата помия няма какво да говоря, на всеки му е ясно колко е дразнещо по време на интересен филм или, не дай Боже, докато вечеряш пред телевизора, да започнат да ти рекламират препарат против запек!!! Щото в един перод в любимите ни телевизии и радиа не се съобразяваха дори с това. Имаше една направо гнусна реклама, която пускаха по радиото точно около 12! И де да беше единствената! Ама, спирам с тази тема, че мога да пиша още много за рекламните "шедьоври" с който ни промиват мозъците всеки ден.
И съм съгласна с авторката и аз искам пълна застраховка срещу простотията, която извира от екрана.
цитирай
20. gavin - Аз си спомням и рекламните блокове преди 90-те
11.12.2008 10:43
След "Ум белия делфин" и "Бразди" в събота пускаха един каледоскопен екран на който пишеше, ако не се лъжа 'Потребителска информация" или нещо такова и пускаха едноминутен клип на някой завод за бяла техника от типа на печки "Ряховец" или бойлери, естествено само за бита, тогава нямаше "бизнеса" и даваха адреси на магазини и дати на доставка, а текста беше горе долу нещо като "Завод Елдон произвежда бойлери от 80 и 100 литра" и толкоз, есенция, проста потребителска информация. Това беше!
цитирай
21. gavin - Па Па Па Па Па
11.12.2008 10:44
Па парите ми в тази банка... НИКОГА!
цитирай
22. анонимен - турбо
11.12.2008 10:56
турбо, друго си е да плакнем око по Бербатов в рекламите на другите банки нали
:)))))))))
цитирай
23. utremer - някой беше казал, че
11.12.2008 11:08
рекламите на "Райфайзен" са или унгарски или се правят там. Няма значение - по-по-по-по-по ....
Никой обаче не говори за любимата ми реклама - ИМУНОБОР. Това е, дами и господа зрители, чиста проба класика. Да живеят подскачащите кутиии. Вече поне три години ни радват, дано и занапред е така.Амин
цитирай
24. ledzeppelin - Едиииинствения начин е да не се гледа телевизия.
11.12.2008 11:10
Нищо няма да изпуснеш. :)
цитирай
25. benra - аз
11.12.2008 12:02
свикнах да ги игнорирам, рекламите.Направо безумия са натворени в тази област.
цитирай
26. usmivkata - Бени, ledzeppelin,
11.12.2008 12:15
уважавам правото на всеки да реагира по свой начин на тези неща, но аз лично не мога да се съглася,че игорирането на даден проблем е решението. А в конкретния случай не става дума просто за поредната тъпа реклама, а именно за проблем - и то един от най-тежките проблеми на обществото ни. Защото всяка вечер слушаме по новините за зловещи катастрофи, причинени от безотговорни шофьори и не правим нищо повече от това да чукаме на дърво и да си плюем в пазвите...или пък подемаме кампании тип "да спрем войната по пътищата", а в същото време приемаме съвсем нормално в най-гледаното време да ни рекламират начин на поведение, който е меко казано брутален. Подобни реклами просто нямат място в телевизионния ефир...или поне не в праймтайма.
цитирай
27. vmir - Най ми хареса кучешкото присъствие на купона,
11.12.2008 12:40
въпреки, че съществува риска то да предизвика малодушие или дори нежелание за участие в такова групово увеселение. (Последното може да се елиминира като се покаже, че кучето не е гладно). Струва ми се също целесъобразно да се подчертае, че интересът на кучето не е продиктуван от банални гастрономични съображения, а е породен от грижата му за състоянието на веселбата и така ще се покаже социалната ангажираност на производителя...

За целта може да бъде показана периодичната употреба на обонянието и вкусовите рецептори на кучето без, разбира се, да се допуска включване на зъбите му.
цитирай
28. benra - усмивчице,
11.12.2008 12:57
съвършено права си,че игнорирането не е решение на проблема.Като гледам децата-от най-невръстна възраст-как поглъщат рекламите, направо се плаша.
Не е глобално решение, само частно. И наистина СЕМ вероятно трябва да почне по-строго да гледа на този дял от медийния пазар.
цитирай
29. cefulesteven - usmivkata
11.12.2008 13:20
Ако имахме общество, не само като думичка в речника и в езиците на пропагадаторите, ако имахме солидарността без която "общество" е дума изпразнена от съдържание, каквато е и сега, технологията ни е дала възможност, имаме си блогове, форуми и чрез тях можехме да принудим държавата, този път да си свърши работата. Но за жалост...Стигне ли се до засягане на големите интереси, лесно се раздвижват лостовете за игнориране на всяко мнение, което би имало обществена значимост...Създаден е и тъй удобния себичен дух, който веднага се превръща в опозиция на опозицията и възпира вълната. Турбо преди дни засегна в тема. Не сме единни, това е. Иначе сега гледам на СЕМ, като съучастник в убийство. Преди месеци пуснах една тема колко е секси водката. Като се изповядах, до дъно. Казах си неща които не е хубаво да се казват. От години ме дразни, че се пропагандира употребата на твърд алкохол като универсално лекарство за разкрепостеност, щастлива фриволност, празничен начин на живот и еротичност. И моделите все млади, защото сред младите/и съвсем естествено/които тепърва опознават интимността са най-многото комплекси. Пропагандира се просто алкохолизма, а само който не е бил жертва, не знае какво означава това.

И аз засягам само този тип реклами, защото ми е най-болно, защото сега, ако съм жив и не употребявам и грам алкохол не е без Божия намеса, не без небесния шанс. Но има още толкова, толкова опасни реклами.

И най-малко е, че масово се лъжат хората, че ги превръщат в първосигнални и тъпи.

А тъпа маса е по-ужасна и от алкохолизиран младеж.

Страшен постинг написа. И точно на време.

И ти благодаря. Лично.
цитирай
30. zezo - Предпочитам рекламите да са пре...
11.12.2008 14:08
Предпочитам рекламите да са предимно в забавни предавания от типа "Най-смешните реклами" и прочие. Иначе просто са досадни. Тъкмо се опънеш удобно пред телевизора за някой филм и прас - леля Мария почва да търчи с леген и Бонукс под мишница. Да не говорим за отвратителният навик рекламните блокове да са с усилен звук. Едно време дакелът на БТВ редовно стресираше наш Киро (кучето ни). Това сигурно трябва да се явява хитър ход да ти набият рекламата в главата, но тоя дето го е измислил е забравил, че говорим за българина в случая, който просто превключва канала.
За тъпизмите в рекламите могат да се изпишат десет теми - Райфайзен, праховете за пране, елементарните дублажи - героят те гледа умно и мълчи, а иначе се лее една родна реч омайна сладка; още по-елементарните локализации - "Казвам се Цонка и съм старши експерт на супер ултра гига известна компания" (всичко това казано на немски)
цитирай
31. vmir - Сefulesteven, напълно съм съгласен с теб и държа да добавя,
11.12.2008 14:17
че в домогванията си до внимание, рекламите пропагандират опасни модели не само на поведение, но и на мислене. Един от върховете в това отношение е досадната реклама, която от месец повтаря, че:
“Единствения начин да успееш в бизнеса е като се обградиш с таланти”. Просто ми е неприятно да споменавам такова коварно внушение, съдържащо семената на деструктивизма и конфликтността в няколко различни посоки, но е очевидно, че то е верую на дебеловрат “мениджмънт”, чиято грижа за “бизнеса” се свежда до набавяне на хората, които ще му измислят, правят и развиват бизнеса, а той ще поддържа отношенията с властимащите, ще плаща рушвети за да осигурява сделките, евентуално ще гони конкуренцията с тоягата и ще се изживява пред всички ни като велик бизнесмен, без да му мине и за миг през ума, че ДОБРИЯ мениджмънт е това, което прави ОБИКНОВЕНИ хора да постигат НЕОБИКНОВЕНО добри резултати...

Поздрави.
цитирай
32. rra - .
11.12.2008 22:30
Човек, който не разбира от реклама, не трябва да се изказва за рекламата...
цитирай
33. анонимен - rra,
11.12.2008 22:34
яж ми хуя!
цитирай
34. rra - .
11.12.2008 22:39
айде, айде ....
цитирай
35. gavin - анонимен 34
12.12.2008 07:32
може да ми смучи бибата, ЯКО!
цитирай
36. karanikolov - Трябва да са големи Дебили тези,
12.12.2008 09:23
които си мислят,че "Гражданска отговорност" им позволява да мачкат бабички.
А надписите върху кутиите от цигари, за вредата от тютюнопушенето - едва ли са отказали някой от Борото.

Забрана за реклама на алкохол и цигари -Да, на 100%, и на хранителни добавки и лекарства.
Но не защото биха отказали някой - а просто - за повече чистота.
цитирай
37. анонимен - Съжалявам, ако разочаровам някой, ...
12.12.2008 10:27
Съжалявам, ако разочаровам някой, но българските реклами са патетик и като концепция и като реализиране. Евентуално изключение мога да направя за тази с македонската наденица:)) понеже купират страхотно Руси Чанев, всичко останало е адски зле..
Иначе се сещам за следното, почти превърнало се в анекдот: Един човек след като продължително време гледал рекламата на Марлборо, накрая си купил кон :))))
цитирай
38. анонимен - Замислете се!
12.12.2008 11:12
Виждали ли сте как децата гледат рекламите?Защо според вас това ги поглъща толкова.Обяснението е че това е вид хипноза, под която се вкарват подсъзнателно мисли и желания, които не са ни присъщи.Един вид влияе се върху потребностите ни подсъзнателно.Обърнете внимание върху това!Сега, е за да се увеличат покупките ни, но по нататък биха могли по този начин да ни влияят и за много други неща.Когато пуснат рекламния блог аз изключвам звука на телевизора и не гледам в него докато свършат!Защитавам се сама!Но забележете малките деца/дори и тези под 7-8месеца/-те са като облъчени.Залепят погледа си в телевизора и докато не свършат рекламите никакъв друг звук не може да ги резсее.Те не могат да се предпазят, тъй като още нямат тази защита, която да ги предпази и мозъците им са най-податливи на всякакъв вид внушения.И пак казвам, че това да им се внушава да искат вафли е най-малкото нещо.НЕ ГЛЕДАЙТЕ РЕКЛАМИ ХОРА!
цитирай
39. karanikolov - 39,
12.12.2008 11:55
Бих казъл - не гледайте телевизия.
Чувам,че Андрей Райчев, Мартин Заимов и още някои - въобще нямали телевизори.
Аз от известно време работя доста и като се прибера предпочитам книга.ОК ми действа липсата на Канал 1 /примерно/.

Но TV е най-малкия проблем. Интернета е СЕРИОЗНИЯ.
Щото рекламата си е реклама - ясно е.

Ама детското порно е сериозно нещо. И Милионите простотии и примитивизми в мрежата.
А децата вече - основно пред компа седят.
цитирай
40. bashibozuk - веднага ти предлагам
12.12.2008 13:14
такава застраховка. Естествено срещу скромна застрахователна премия
цитирай
41. анонимен - A prevryzkite?
13.12.2008 01:59
А какво ще кажете за така многобройните реклами на превръзки??!!! Аз,като жена съм погнусена, а какво остава за мъжете - те започват винаги по време на вечеря! Да не говорим, че и те лъжат.
цитирай
42. tvmreja - Имате право -
13.12.2008 15:17
рекламните са пълна отврат!
Ако аз бях рекламодател, тутакси щях да сезирам Комисията за защита на конкуренцията за келамата на ОББ "Рекламите, които току-що видяхте..." Макар че като графично решение е гениална, като послание е супермръснишка.
А децата гледат реклами, защото вниманието на един малчуган не може да се задържа дълго върху един обект, а рекламата е завършен сюжетен разказ, побран в 30 секунди.
Мисля, че всеки от нас има права да завежда съдебни искове срещу институции и фирми, така че проблем не съществува - ако някой се чувства обиден, прокуратурата е адресът, който трябва да посети.
цитирай
43. esen - Рекламите са ужасни,
13.12.2008 19:22
но твоя начин да ни го кажеш е страхотен!
В тази връзка: Имаше една реклама за някакви цигари, на която даваха един красив гринго на кон. Един човек гледал, гледал и като не разбрал кое точно рекламират си купил кон:))) Все пак това е безобидно, но за рекламите, които описваш и аз искам застраховка, на която най-малкото обезщетение да е телевизор, който ще счупя първи:))))
цитирай
44. fire - И аз бях силно впечатлен от тази р...
14.12.2008 01:32
И аз бях силно впечатлен от тази реклама, на компания за която не искам и да чувам. Четири месеца ги чаках да ми изплатят едно обещетение, пълна гавра с нервите ми.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: usmivkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 352782
Постинги: 304
Коментари: 1674
Гласове: 9000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930